Upp och Ner!

Igår var en sådan dag!! Ingenting blev som planerad förutom svärmor som kom och blev bjuden på gott :)
William var fortfarande präktigt förkyld och hade ett humör som inte var från denna jord. Och eftersom han har varit snorig och gnällig hela veckan så avbokade jag Gravid & Familjefotograferingen som skulle ägt rum imorse kl 10.. och håller fortfarande på med att hitta en ny tid, vilket verkligen inte är det lättaste med en virrpanna som mig.. Pjuh..

Hur som helst..

Han snubblade över allt och ingenting så vimsig och borta var han, slog i huvudet på dom omöjligaste ställerna och när han till slut slog i huvudet så hårt i gångjärnet vid köket (av alla ställen) precis innan vi skulle åka, så brast mitt tålamod och det slutade med att både jag och han satt i soffan och grät för kung och fosterland!

Med en kylbag vid tinningen (stavas?) och snor över hela ansiktet somnade han i min famn (eller det som är kvar bortom magen)
Jag tog 3 djupa andetag och ringde J om att han skulle komma hem så jag kunde åka till frissan, eller så måste jag avboka denna också..
Det slutade med att jag stannade hemma och försökte samla mig genom att spela Harpan på mobilen.
Härligt att efter en sådan dag bara kunna lägga upp fötterna sådär och verkligen SK!T@ i allt en stund! Han sov bara en timme men den timmen i soffan var verkligen guld värd! Såna stunder behöver man ibland.

Vips var det kvällen och både svärmor och J kom och humöret kröp sakta men säkert upp igen :)
Jag passade på att bjuda på lite LIPTON TE till glassen.





Nu är William och J ute och åker traktor igen = Lyckliga Killar!
Själv skall jag snart hänga upp tvätten ute och sedan plantera några vårblommor ute i krukan :)
För något Babysim blir det då inte idag med denna snoriga lilla grodan.
Ha en finfin dag KRAM ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0