2 mot 1

Det slår aldrig fel!
Från och med nu kan vi också stryka "att handla ensam med båda barnen" från min lista. Det är som att släppa lös två huliganer på en efterfest tror jag...
Med var sin vagn i nävarna var dessa två högt å lågt över hela affären. Dom hördes inte särskilt mycket, det var mest skratt eller ett litet förtvivlad "mamma" som hördes emellanåt, men dom sprang ju fram och tillbaka alla möjliga vägar genom hyllorna - på var sitt håll - inne på Ica. Inte heller var det något tjafs om vad vi skulle köpa, vilket jag blev väldigt imponerad och stolt över, godishyllan har de redan gett upp att försöka tjata till sig något ifrån för där är jag stenhård!! Nej är liksom ett NEJ!
MEN - det här med att lyssna på vad Mama säger "stå still, inte springa, kom hit... ja det är helt omöjligt!! Gud som jag inte har tålamod till detta längre :-P
Ibland vill jag bara lägga mig på golvet och gråta.
Dock har vi världens bästa personal här på Ica (som vid dethär laget känner till oss 3) och det gör att det hela känns mycket enklare :-)

Idag fick knattarna sina alldeles egna vagnar idag, vilket underlättade väldigt eftersom Thor gärna börjar bråka och vill byta vagn med William stup i ett, sedan blev det lite svårt för William i slutet eftersom han inte riktigt förstod varför andra barn också fick ta hans vagn, efter att han hade ställt tillbaka den..


Söta är dom allt :-)







Nu ska jag hoppa i säng igen :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0