Inget gym..

men god mat!
William har inte velat åka till gymmet igår så då fick det bli en vilodag till! Är denne herren inte med på det så är det ingen idé att ens försöka då han bara skulle varit jävlig och dryg :-P

Gjorde mig inte mycket ändå eftersom jag fortfarande är totalt mörbultad och blå efter min vurpa nedför trappen här hemma!! Den trappen är så brant att man egentligen borde backa ner, men jag hade lite för bråttom i söndags... hela min baksida är blåslagen, rumpan, baksidan lår, tricepsen på båda sidor ser förjävliga ut, trodde till och med att jag bröt armen! ja, först idag kan jag gå någorlunda vanligt igen... hade någon sett mig i duschen på gymmet i tisdags hade nog folk trott att jag var tillsammans med en våldsam person och gett mig numret till kvinnojouren :-P

Hur som så bjuder jag inte på några spännande bilder idag, bara mat ;-)

*




*





*

*

*






*

*

*

Nu är snart första inskolningsveckan för Thor gjort också och det har gått smidigt!
Trollet har varit där själv för första gången idag, om än någon timme bara men OJJ så värdelös jag känner mig nu... Ingen som behöver mig på dagarna, uschusch :-/ Mina barn har varit meningen med livet i 3 hela år, varendaste dag. Har alltid gjort allting tillsammans med dem, handlat, tränat, varit på möten, läkarbesök, träffat kompisar, bajsat, duschat, hämtat ved.... ALLT!!! Nu ska jag lägga fikus på bara mig själv de timmarna dom är på dagis... Ett helt nytt liv :-o

Självklart kommer jag försöka att lägga gymmet på förmiddagen efter jag har lämnat barnen, annars fortsätter jag att träna med dem, eftermiddagarna.

Det var allt från mig for now
Knus*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0