Aldrigvila!

Denna helgen går i ett igen. igår hade jag planerat vilodag men underbara Hanna körde ett Challengepass a la 90-tal så då kunde jag inte avstå!! På med 90-tals kläderna, tofsen på sne och in på träningspasset!! B-) Askul, 90-tals musik och humöret var på topp!! Tog mig en skön omgång i bastun därefter och solade lite solarium så nu är jag lugn å mysig inombords igen ;-)

Imorse hoppade jag då träningen och tar vilodag idag istället. Kläderna är packade för att göra sig iordning för årets Cocktailparty, direkt efter jobbet B-)

Dock blir det lugnt eftersom jag både måste köra hem inatt och jobba imorgon!
Sen är det inte längre kvar tills jag hämtar mina änglar igen <3
Helgerna går såååå fort!! :-)

Knus <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0