Älskade Lunch!

Efter ett riktigt bra axel- och ryggpass sitter jag här i min ensamhet och käkar min älskade lunch: kyckling, ris, broccoli, sallad å lite vitlöks creme fraiche. Tomaterna hann aldrig mellanlanda på tallriken ;-)







Funderar så mycket över det här med jobb.. Mår rätt dåligt av att inte ha något, samtidigt har jag ju mina helger jag jobbar på Nordby (varenda helg) men det hade gjort mycket för både psyket och kroppen att få ha ett ordentligt, fast jobb!

Jag känner mig rätt värdelös och utmattad av det livet jag har nu, samtidigt har det bara gått drygt 10dagar...

Ett stillasittande jobb med ganska så lite variation hade varit passande för att jämna ut min kaotiska och annars så fartfyllda vardag just nu tror jag.. Ett jobb med samma fasta tider.

Drömma bör man.. :-)


Kommentarer
Anonym

Det kommer vända, stå på dig =) kram

2014-01-23 @ 20:30:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0