Morgonstund..






*


*


*

Imorse blev det ett härligt, svettigt gympass med min vapendragare, hudterapeut, fransstylist å fantastisa vän Johanna!

Helt Amazing att börja dagen med att gymma tidigt , tillsammans med sin hjärtevän, nästan ensam i huset!

Laddade upp för ett tidigt pass med 2msk olivolja och en rejäl portion kvarg redan igår kväll vid 23 tiden, imorse hoppade jag över frukosten och tog då endast en PWO ca 30 minuter innan gymmet.
Hade jag ätit frukost hade den säkerligen kommit upp igen!!
Såhär gillar jag att träna, om jag får välja själv - tidigt tidigt! Även om det är skönt att dra sig i sängen på en lördag morgon. Men att komma iväg till gymmet ger mig så så mycket mer :-)

*
Man kan om man bara vill!!

*



*

*

Kyss å knus!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0