Ny energi!!

Efter morgonens obligatoriska kaos med att få ut ungarna iväg i tid så har jag nu tankat ny energi på gymmet, redo att hämta en gnällspik och en skrikpotta.
Hela 2 timmar - lycka!!

.
.



.







.
.

Imorse var nog en av dom värsta mornarna på väldigt länge! Alla grät, även jag, övergiven och ensam kände jag mig mellan deras otroligt ofattbara hyss!!
Lämnade en ledsen William på dagis men han kanske förstår nu att det finns gränser även för mammas tålamod.
Thor var lika lycklig som vanligt när han kom till dagis och skall idag även sova där. Antar att det gått bra eftersom ingen har ringt och bett mig komma in :-)

Det är dock en pina att hämta ongen då han verkligen inte vill och i stort sett skriker sig hes hela vägen hem, och lite till...
Jag lär vara döv innan sommaren om dom tänkt fortsätta såhär...


HUuuur som..
Lunchen i magen å snart hämta monsterbäbisarna!!

.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0