Fokus på axlarna

Eftersom axlarna är den kroppsdel jag hittills lagt minst fokus på har de självklart inte utvecklats i samma takt som resterande kroppsdelar. Därav blir det ett extra axelpass i veckan och jag skippar benen helt några veckor.
Dock gör sig en gammal axelskada påmind :-/ jag hoppas det går över i takt med att jag bygger muskeln försiktigt :-)
.
.
.



.
.
.
WHO cares?? tänker ni.. jo, kanske någon av er faktiskt är intresserad..!? ;-)

Annars har vi här hemma inlett nya inskolningsveckan för Thor och det går över förväntan bra. Jag har lämnat honom från 8.30-11.00 tre dagar nu och imorn ska han få äta lunch på dagis också :-) jag fördriver tiden självklart ingen annanstans än på gymmet, och eftersom det bara ligger 5 minuters bilresa från dagiset så hinner jag dit lika fort som hemifrån ifall dom ringer!

Sen har Thor och jag umgåtts med några vänner tills William skulle hämtas, en gravid kvinna och en som nyligen har kläckt så jag blir inte mindre bebissjuk precis kan jag säga!!! :-o haha
Den inre klockan alltså :-P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0