SundayMorning!

Jag sov otroligt dåligt natten till söndag så gymmet blev inte av förän runt 10 men bättre än inget. Cardio & Mage stod på schemat. På grund av tidsbrist så blev det 20minuter på crosstrainern å 2 magövningar (som ändå gjorde sitt känner jag idag!!)

Det var länge sedan jag tränade endast magen så jag kände ju en enorm skillnad i styrka!!!

Magen får sin del på köpet i ganska många övningar vet jag men jag vill ändå lägga mer fokus på den och axlar då...

Jag blev iallafall så otroligt positiv överraskad och överlycklig över att jag kunde använda min förra maxvikt nu som uppvärmningsvikt :-D
Do That Sis ;-)


*

*

*




*

*




*

Tänk att denna mage varit gigantisk stor hela två gånger, och en gallstensoperation däremellan... otroligt vad denna stackars mage varit med om.
*




*

*

Efter gymmet bar det av på 1års kalas. Och efter den obligatoriska mattallriken efter gymmet tryckte jag i mig mumsig tårta, helt utan dåligt samvete ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0