Skit Dag!!

Jag vet ärligt talat inte var jag skall börja.. Den här dagen går till historiens sämsta Sanja-William-Thor-Dag!!
Strider högt å lågt, kaos överallt, två riktigt bråksugna pojkar och en mor med minimal tålamod och lust till någonting..

*





*

Till sist slet jag iväg oss till gymmet och det brukar båda gilla..

Fick mig ett skönt (årets första) cardio pass. 30 minuter på crosstrainern blev ca 8km och det är jag mycket nöjd med efter en månads förkylning å öroninflammation :-)
Körde även lite mage därefter dock inte så länge eftersom jag inte ville äventyra barnens tålamod..

*

*






*

*

Meeen så fort vi skulle hem bröt helvetet ut igen och de skrek i de högsta fasetterna, hela vägen hem! Thor har precis somnat så ni som har barn kan ju kanske förstå vilken fantastisk dag VI haft - NOT!!

MEN MAN ÄLSKAR DOM SMÅ MONSTERBÄBISARNA ÄNDÅ <3

Imorgon är det äntligen dagisdags för William igen efter långledighet :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0