En omskriven förlossning

Det siktar vi på! I alla fall om det blir som man har tänkt sig :-) Jag kan, om ännu lite försiktigt, säga att vi förhoppningsvis kommer att synas i en tidning framöver i samband med förlossningen! Vilken tidning det blir vill jag ännu inte avslöja. Ja, hur ska jag skriva.. Om förlossningen sker på hemmaplan eller i ett av dom närliggande sjukhusen är ännu oklart. Men mycket är på gång nu. Det är ändå bara 6 veckor kvar nu och om två veckor är det dax för gravidfotografering igen :-) Underbara veckor av planering ligger det alltså framför mig! Och det ser jag fram emot :-)


Vi minns Gravidfotograferingen den 29. Oktober 2010 med William i magen - helt underbara bilder blev det!



Kommentarer
elin

Den bilden är jättefin! Kul minne att ha :)

2012-03-12 @ 22:22:44
URL: http://niile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0