Fotomodell för 1 timme..

.. har jag iofs alltid drömt om, men att det skulle vara så utmanande trodde jag inte, hehe :) Har man ingen vana att stå i centrum på det viset så blir man lätt stel och bara tom i huvudet först.. Men det ger sig efter ett tag :) Behövde en del anvisningar och det var inte lätt att "hålla minen" säg - inte skratta för mycket och inte se helt förstörd ut heller (som det lätt blir när man tar kort på sig själv tycker jag..) Men bara man kommer in i det så funkar det som smör i en varm stekpanna ;)



Har alltså efter nattens få timmars sömn
(värkar en gång i halvtimmen!!) kommit upp i tid och gjort mej iordning inför Gravidfotograferingen.
Det var hur kul som helst och jag skulle kunna göra det flera gånger om!! Benny ÄR jätte duktig och gav bra anvisningar och förslag tycker jag och det känndes tryggt!
Så om det ska tas några fler kort framöver i livet vet jag vem jag ringer till!! :) Dopet satt John & Jag och pratade om precis efteråt, kanske några barnkort med när den fyllt ett halvår eller ett år :)
Spännande å se :)

Jag kopierar 3 kort och lägger in på bloggen.
Resten kan ni se lite senare på hemsidan och/eller på FaceBook. Dröjer nog en liten stund innan jag får alla kort hem så jag lägger ut dom senare i så fall.
En del kläder jag har på mig är köpta på Nordby i tisdags..







Kunde verkligen inte bli nöjdare
Helt fantastiska bilder!


Annars har vi då bara fortsatt med flytten (som vi höllt på med sedan Juli?!) Och det börjar ta lite på energin.. Aldrig är det riktigt städat och fint här hemma.. Hoppas man får ett slut på det snart!
Också kom vi fram till att vi flyttat 2 ggr under tiden jag har varit gravid - slitsamt och helt absurt att det kunde bli så tokigt!!
Sånt är livet..

Det blev även lite ändrade planer när det käller kvällen och kalas.
Hanna är sjuk och kan då inte komma ikväll :(
♥Krya på Dej vännen!

Så det blir en lite spontan lätt middag hos J's mamma :) Broccolipaj hade jag önskat mig - MUMMS!
Ost & Kex fick jag inte då J tycker att jag än inte får stoppa i mig någon mögelost..
En till anledning att utöka längtan tills bebis kommer ut, hehe ;)

Pjuhh.. Nu är jag helt slut efter kartongsläpandet och ska gå och byta om till middagen medans J är ute och matar dom stora tjurarna ;)

Ha en underbar trevlig kväll alla

Tack än en gång Benny för den otrolig fina förmiddagen!




HejDå
/SanjaLilli


Kommentarer
Malin

Vilka fina bilder gumman :) <3

2010-10-29 @ 18:26:17
URL: http://maliinlundgren.blogg.se/
Emma i aschtan

Uhj vilka fina bilder! Kul å ha i framtiden! :)

2010-10-29 @ 19:20:31
Linda

Underbara bilder! Ni ser så kärleksfulla ut! ;) Jobbigt att du är sjuk, hoppas det går över snart! :)

2010-10-29 @ 21:22:59
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Benny Ottosson

Tusen tack för de fina orden. Det var lätt och trevligt att fota er. Lycka till framöver.



Mvh Benny

2010-10-29 @ 22:18:21
URL: http://www.ottossonphoto.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0