Shoppingrunda på Nordby

Inatt kunde man inte sova ordentligt då tankarna har varit någon helt annanstans! Men vi får hoppas att allt är bra :)

Har varit segt att komma igång över huvudtaget idag då jag verkligen inte kännde för att röra på mig alls!! Men man kan ju inte bara rulla runt i sängen och lösa korsord dag in dag ut, hehe :) Nee, har varit iväg med Becka och fikat hos hennes mamma först, sedan åkte vi till Nordby allihop och Shoppade loss (vilket ABSOLUT INTE var planerad!!) men så blev det ändå :p Efter lite mer än 5 timmar så åkte vi hem igen, med påsar fyllda med fina kap, hehe :) Så kan det gå..
Men nu verkar det som att man får snåla sig genom resten av månaden (inte länge kvar vill säga!) haha :p slänger in några kort på höstplaggen jag köpt


Gina Tricot


Gina Trikot


RUSTA
(ja, faktiskt!! och hur sköna som helst!)

:)


DinSko

och så köpte jag några tights, benvärmare, lite julgrejer och så klart gips till magen! Blir den andra gipsningen nu och den hoppas jag vi hinner med till helgen! hehe

När jag kom hem mötte jag en riktig dålig och frösen J, han har fått magsjukan :( Nu gäller det att hålla sig undan så man inte drabbas av den också.. kan inte vara bra att åka på magsjuka när man är höggravid..!? Jaja.. Nu får jag snart ta natten så jag kommer upp i tid, ska till bilverkstan tidigt imorrn :s Usch för att gå upp innan solen ens har vaknat..

Natti
/SanjaLilli

får bjuda lite på mig själv ikväll!
Några kort vi tog inne på en leksaksaffär..














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0