Gipsmage & Kräftkalas!? - lördag

Idag var det då fint väder igen :) Solen skiner och gräset var fortfarande sjöblött!! Varmt var det iaf och John fick se var jag bodde en gång i tiden. Visade runt han på Backarna och det var så härligt att vara där igen :)

 



 

 



 

Sedan så blev det GIPSINPACKNING för mig och magen! Har alltid velat göra det och nu var det ÄNTLIGEN MIN TUR!! Det är bara helt underbart att ha fina minnen som man kan ta på och se på hur man har sett ut en gång i tiden. Har sett det en gång i tyskland när dom gjorde detta på en mammagrupp så sedan dess har jag alltid sagt att JAG OCKSÅ SKALL GÖRA DET! :D

Bra blev det och kul hade vi som man kan se

 



 



 



 

 

På kvällen då så tog vi fram kräftorna och mumsade i oss dessa. Fy va gott det va och himmel så mätt en blev! En riktig skön semesterdag har detta varit! Tyvärr så var hjärtat tvungen att åka hem igen så det blev bara en kort visit. Men jag åker ju snart hem igen J

 

/Pöss



Kommentarer
Cissi

Bloppis på bloggen! Kolla om du hittar något! Direktlänk: http://ceciliav.com/2010/august/bloppis.html#comment

2010-08-19 @ 14:44:26
URL: http://ceciliav.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0