21 dagar kvar..

och jag bara går och lääängtar efter att det skall dra igång någon förlossning snart!! Just i skrivande stund är det visserligen 21 dagar kvar, men mer än en vecka till klarar jag faktiskt inte av att bita mig på läppen längre. Idag har jag till och med tvingat iväg mig till Badhuset med plutten i hopp om att det kanske skulle påskynda något.. Tillsammans med mina morföräldrar och en kusin heda vi en jätte trevlig förmiddag. Det har varit hur kul som helst tyckte lilla prinsen som plaskade i en och en halv timme i barnbassängen ♥ Men det känns att jag har varit väääldig aktiv precis hela dagen minnsan. Har så ont i ljumskarna och det känns som om jag tappar bebis mellan benen vissa gånger.. Jag är stor och osmidig, humöret går i vågor så jag själv knappt hänger med och William har världens tråkigaste morsa som leksällskap (med mycket kort stubin dessutom!) Jag tycker synd om alla som måste stå ut med mig just nu.. Jag har så ont så jag skulle kunna klättra på väggarna ibland!! Jag längtar så efter att få ha min kropp för mig själv igen så det finns inga ord!

Såg på någon Sjukhusserie förut idag och såg en förlossning, då satte längtan igång på riktigt kan jag lova er :-) Jo, jag längtar till att få åka in och sitta där och ta i för kung och fosterland :-) Men det som blir efteråt, när man kommit hem längtar jag faktiskt inte så mycket till.. Men det är ju bara att fortsätta att bita ihop för allas trevnad! Tänk att kanske kunna få bo i ett felfritt hem någon gång i framtiden.. ♥

För att vara lite rolig kollade jag in förra graviditetens: "21 dagar kvar.." och OJJ så lika vi kände då, Sanja nu och Sanja då ;-) Ta en titt

Nu tackar jag för mig och klubbar ner mig i sängen, så får ni en "Vecka 38" Magbild imorgon :-)
KRAMAR ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0