21 dagar kvar..

exakt 3 veckor kvar till BF .. och jag håller på att få panik!! Har verkligen så himla ont i hela kroppen och det går verkligen inte att sova ordentligt längre!! Det har varit så ett bra tag, men det blir ju bara värre :s
Har varit vaken större delen av natten (igen) och bara ugglat runt.. Kroppen går på högvarv, medans hjärnan och ögonen bara vill vila.. och detta går verkligen inte ihop!! Inte länge till.. Varje gång man vaknar och ser en nöjd och snarkande J bredvid sig blir man bara sååå deppig och avis på att inte kunna göra det själv.. Allt är bara jobbigt just nu! :p haha.. Har bestämmt mig för att bara ignorera alla värkar och smörtor kring graviditeten så vi får väl se hur långt det räcker för att kunna njuta lite mera av den sista tiden!
:p I can allways try! ;)






Jaja.. för att byta på samtalsämnet så har flickorna, mamma & jag varit i Strömstad nästan hela dagen! :) Fikat, promenerad och handlat i det underbara vädret medans J har varit duktig och grejat hemma! :) Nu blir det bingen för mig och magen :) (kan ju vara värt ett försök iaf!)



 

 

 

 

 

/SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0