Guldbrev


Igår skickade jag iväg brevet fylld med små föremål som (jag trodde) var gjort av guld! Lite läskigt kändes det att skicka sådant med posten, med det är ju ett REK rekommenderat brev som är försäkrad så det skulle väl gå bra tänkte jag :) Redan idag fick jag ett SMS med ett bekräftelse att "guldet" blev värderat, men det var ju inget guld i min lilla plastficka så det var ju lite tråkigt!
Men man får tillbaka sakerna man skickat in om man vill det. Det är bara ringa numret iman får i bekräftelse SMSet så fixar dom detta smidigt, trevligt och snabbt :) Kostar då 125 kr oförsäkrad eller 250kr försäkrad! jag valde att få tillbaka mina smycken i alla fall, inget snack om saken..

Jag är för övrigt VÄLDIGT positiv överraskad och rekommenderar alla som vill få pengar för sitt guld att använda sig av GULDBREV! Tummen Upp! :)



Som så enkelt är det att buzza :) är du intresserad? Anmäl Dig då HÄR redan idag! Väntar med spänning på nästa Buzzador-Uppdrag och fortsätter även med mitt Pepsodent Test :)


Kommentarer
sälja guld

Guldbrev är grymt, har provat det själv, fast jag sålda till guldpunkten.. Riktigt grym tjänst faktiskt. Guldbrev känns väldigt seriösa!

2011-05-28 @ 01:04:58
URL: http://www.guldpunkten.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0