Babysim ♥



Nu var det dax!
Dagen jag har längtat efter ända sen jag fick små syskon :)

Det var otroligt mysigt och heeelt fantastiskt underbart att få bada med lilla William
och hans underbara pappa :)

Alla små söta bebisar i sina urgulliga små badbyxor.
Han bara älskade att plaska runt (
men ännu mer att suga på näven precis HELA TIDEN!)
hihi

Något jag trodde att jag skulle bekymra mig för var att hoppa in i min Bikini..
Jag har några bristningar som jag inte är så glad över
(
men som tydligen bara jag själv ser..)
och dom där hemsta ärren efter operationen för 2 veckor sedan..

Jag var så inne på att skaffa mig en baddräkt!

Men när jag tänkte efter 2 gånger så - SO WHAT??
Jag har precis fått en underbar liten bebis
och alla mammor här i världen har var samma problem och
tankar kring utseendet nu, eller??

dom dära 20 extrakilo som den ena har,
hängtuttar på den andra,
skrattgropar på den tredjes lår..

HALLÅ?? Vi ger ju faktiskt liv med bara denna kroppen,
så det är klart att den aldrig blir sig lik efter denna händelsen!!

Fy skam på dom som pekar med fingern på oss,
som faktiskt har åstakommit något så underbart och stort
som våra egna barn!!

Men hej,
mammorna som lägger sig på latsidan
och skyller övervikten på barnafödandet resten av livet
vill jag inte försvara!

jag ska absolut inte gömma mig, NEJ!


Kommentarer
Emma

Tack! för det här inlägget. . För är det något jag har gått och tjatat och gnällt om senaste tiden så är det att jag måste köpa mig en baddräkt för att jag inte kan gå i bikini till sommaren. . Men nu känns det redan mycket bättre! :)

* Emma :)

2011-03-07 @ 21:47:57
URL: http://fuzzything.blogg.se/
Sanja

Tack :)

Vi måste tro på oss själva!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0