22 år - presenter & gipsmage

.. då var man ett år äldre :)

När jag vaknade imorse kom J med ett stort paket till mig: En elektrisk värmefilt!! Precis en sån som jag önskat mig redan sen förra året ;) Guud så nöjd jag blev!! Satte in sladden i uttaget, gav honom en puss och somnade om - HÄRLIGT! :D

Hänt har det inte mycket idag faktiskt..
Sen frukost, promenad och massa god chokladtårta från KaffeDoppet blev det.
Lite besök fick jag också :)



I eftermiddag gjorde vi en andra gipsning på magen, var riktigt skojj :)
Och gud så stor jag har blivit.. :O





Till vänster: Vecka 37   -   Till höger: Vecka 26

Men gud så trött och sliten jag är nu alltså!! Har riktigt ont och orkar knappt göra ett smack!! :/ Det kan inte vara länge kvar alls nu innan det händer stora grejer här känner jag.. Har inte vågat ringa till Förlossningenn än och J verkar inte vara värst sugen på att köra till Trollhättan så jag får avvakta lite till.
Jag har bara lust att gråta av smärtor och har knappt ork kvar till att ens gå på toaletten..
Ont Ont Ont har jag.. :(


Lägger in kort på några presenter jag fått :p


och lite till.. :)

Natti
♥SanjaLilli


Kommentarer
elin

Nu är du verkligen stor :)

2010-10-31 @ 23:56:08
URL: http://niile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0