Middag hos svärmor

.. den var riktig god måste jag säga!!

Hade önskat mig BroccoliPaj och den var gudomlig god! :D Lite grekisk sallad på sidan om blev ju pricken på i:et också ;) Jag åt nog drygt hälften upp själv och dom andra tre fick dela på resten, hehe :) Har inte ätit så mycket på läääänge kan jag säga och inte var jag precis mätt efter maten heller.. Så blev det Kaffe/Te och lite pepparkakor efteråt för att fylla hålet ordentligt - MUMS :)

Och så var vi ju så klart tvungna att visa upp dom fina korten vi tog igår också ;)

Innan jag hann somna på soffan åkte vi hem och jag glömde säga att vi faktiskt tog finbilen till stan, nämligen Saaben :) hihi

Hemma tömde vi brevlådan och där låg det allra första GrattisBrevet från tyskland :) Mysigt att tjuvkika lite innan man fyller år ;) Svärmors present får hålla sig kvar i kuväret fram tills imotgon. Vet visserligen vad det är men det kan vara kul att vänta ändå :)
Och så var den stora frågan uppkommen igen - vad ska jag få av J?? hihi Är suuuper nyfiken ju!


Ikväll kommer det lite besök också :)
Mer om det senare.

Ha en trevlig dag alla

/SanjaLilli




Kortet jag fick - i pusselbitar..
Så det gällde ju att pussla ihop saken så man kunde läsa vad det stog på baksidan :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0