Kyrkogården

Sov rätt OK inatt men värkarna håller en vaken om nätterna.. J tog ladugårde imorse och efter det så åt vi frukost tillsammans - PLOPP kom jag på att vi ju skall träffas vid kyrkan 10:30 för Nedsänkningen av Svärfars Urna! Det hade vi glömt av båda två och då var det bara att häva i sig det vi hade i nävarna och åka.. trodde vi!! Men det köm en gubbe som ville ha kött.. Näh, detta har vi inte tid med - tänkte jag, men det löste sig fort ändå.. Kom till kyrkan en kvart försenade, men det brukar vi väl vara :p.. SNARK!! Vädret kunde inte varit bättre och så klart så rann tårarna idag med.. Usch så hemskt, men sånt är livet..
Efter det bar det av till söta Z på middag. Maten var god och stämningen runt bordet helt som vanligt :) Skönt! Nu har vi åkt hem och J är ute med grannen och tröskar det sista antar jag!? Fixar lite med bilen också och jag parkerade mig framför datorn nån timme för att läsa mailen och skriva här..
Skal strax sätta igång ochc städa lite. Sedan så inväntar vi min kära mor och 2 av mina 3 syskon <3<3<3 som skall vara här över helgen :D Skönt att få hit mammiz igen. Mamma är bäst!! <3 Hoppas hon kan hjälpa mig med lite smått här hemma så man äntligen får bli färdig med inredningen och får det hemmatrevligt!! För just nu känner jag bara att jag lever som i en grotta i någons annans hus!! Det känns inte hemma!
Jag vill få det trevligt här innan bebisen kommer iaf! Det får jag nöja mig med :)

Har absolut inte gjort nånting idag utom att stoppa i mig mat :p men ändå så har jag så fruktansvärt hårda värkar så jag skulle kunna hänga upp mig i håret och tycka att den smärtan är mycket behagligare än värkarna!! När får jag bli av den dom?? :p

Nu får jag sätta fart på livet!

Herrå så länge :)
/SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0