11 dagar kvar..

och det känns som "a never ending story!" jag lovar.. inte kul alls.. Och att man kan gå över (som ju förstföderskor oftast gör) piggar inte upp mig precis, men det finns inget man kan göra än att VÄNTA! :p Har inatt sovit betydligt bättre - på soffan - och sedan vilat lite i sängen innan J gick upp.. Vi åt frukost tillsammans och sedan parkerade jag mig i soffan - igen! Med benen upp i vädret och så slumrade jag till i ca 3 timmar - HÄRLIGT!
Fötterna har återhämtat sig, vill säga att svullnaden gått tillbaka nästan helt så det gäller ju att ligga mycket, och VILA :p meeen vem orkar det? Har myror i hela kroppen.. Jaja.
Har då idag eldat en hel del i våran nya kamin, oooch såå mysigt vettni :)
Tiffy fann ju sin plats direkt och hon är för söt när hon ligger där ;)
Kort går det ju inte å ta på hunden då hon är rädd för blixten, men jaja..





Har även varit ute och plockat in mer ved och gjort massa tändved :) Kul är det ju men ack så jobbigt med en stoor ÖLmage i vägen, hehe :p
Förstår varför gubbar med stora magar alltid är så himla slut när dom jobbat lite med kroppen ;) hihi

Och idag kom Gravidbilderna, som vi tog med Benny, på posten :D
Laddar upp några här! :)

Nu har maten stekt färdigt i ugnen :)
Potatisgratäng och LAX! MUMS

Hejsvejs
/SanjaLilli


♥ KÄRLEK

♥ KÄRLEK



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0