No excuses!!








*
*
*

Suktar man efter förändring i ens liv å inte kan sätta fingret på vilken sorts förändring, så vill jag tipsa om en garanterad fungerande metod: SKAFFA BARN!!
Jag lovar att ditt liv inte blir sig likt någonstans mera!! På både gott och ont naturligtvis :-)

I mitt fall så "slutade" det absolut-inte som jag tänkte mig, men man (människan) finner sig i det mesta, vi är otroligt anpassningsbar å flexibla!! och tur är väl det :-)

Så, här sitter jag, singel, två barn, två helgjobb för att få livet att gå runt, och ett allt för stort sug på livet!! Tur att pengarna sätter stopp, annars hade jag suttit på ett plan ner till Thailand för att backpacka i några månader nu när vintern kommer!!

Så vad gör man? Jo, man finner sig andra hobbys, förverkligar andra drömmar och sätter upp nya, mer realistiska mål!

Träning!

Ett stort behov i mitt liv efter att ha levt 2år med gallsten å 23 år med oförklarliga eksem så har jag märkt hur bra jag å min hud mår av att träna, av att svettas som ett djur å få upp pulsen så man tror att hjärtat hoppar ur bröstet!! Vilken fantastisk känsla att faktiskt få KÄNNA sig underbara kropp jobba som F@N!! :-D

Nu var vi där igen, gränserna.. dom sätter man ju i stort sätt alltid själv, i huvudet.. om inte pengarna gör det förstås..
Här tyckte jag länge att barnen satte stopp för mig, men i själva verket var det jag!!!

Man behöver inte nödvändigtvis gå på gym eller klasser för att träna.. det finns vägar att springa på, stenar eller barn att lyfta, har man råd kan man köpa hem ett helt gym!!!

Så, NO EXCUSES!!!
(och låt bli bullarna till kaffet!) ;-)



*
*
*







*
*
*








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0