Massa måsten!

Idag har Thor å jag gjort massa ärenden efter vi hade lämnat en missnöjd å trött William på dagis..

Handlat i stan, på Nordby, försökt å få tag på verktyg, lunchat, lekt, myst, kört massa mil, köpt en till resårbotten (ändå) bytt bil flera gånger, levererat blåa muffins till en glad gubbe, badat barn ute i solen å lagat en fantastisk go middag!!!
Fick båda i säng någorlunda i tid å har nu städat mitt stora slott, gjort mina 100 squats och några plankor, 4x1minut

Nu ska ja tvätta mej å kosa in mig bredvid William då dom åker till far sin imorgon över helgen.. betyder för mig: jobb å massa kvalitetstid på gymmet utan stress :-D å så vill jag spela minigolf ju!! Får se vad som blir av ;-) Gonatt




*








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0