I'm back..

sort of!
Jag har tagit en paus, som ni ju märkt. Och det kommer hända lite då å då eftersom jag behöver reflektera över saker som hänt till å från.

Men denna gången är jag, om annu lite slö, fit for fight'! Jag har bland annat antagit en utmaning om att göra 100squats per day i hundra dagar (knäböj)

Jag älskar utmaningar å jag älskar att träna!!

Jag mår så fantastiskt bra av det så jag vet oftast inte hur och med vem jag kan dela all den lyckan med!! :-D

Jag har verkligen förstått att den är otroligt viktigt att ja en hälsosam å stark kropp!! "Fit is the new sexy! stämmer! En fit kropp är väl 1000 gånger sexigare än en kropp som det bara skriker - socker, fet å lathet om !? ;-)

god förmiddag :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0