Fredagsmätningen

Igår var det dags att mäta sig igen. Skall mäta mig varannan fredag nu när jag har ett ordentligt kostschema och det började jag med för ca 3 veckor sedan. Plus att jag nu kör lite hårdare på gymmet och har börjat med en och annan gruppträning som Bodypump och Easy Line vilket går ut på just muskelstyrka och kondition.

Bröst -1cm
Midja -2cm
Mage/slapp hud +-0
Rumpa -2cm
Lår höger -2cm
Lår vänster -2cm

-Så jag är helnöjd!!! :-D

*

Jag äger ingen våg så den biten droppar jag helt. Har ingen målbild heller av hur mycket eller lite jag vill väga då vikten faktiskt är oväsentligt. Alla kan banta å sluta äta.. men inte alla jag äta å träna rätt så att man får en stark å pigg kropp. Och det är det jag vill. Se mig i spegeln och vara nöjd över min krya å starka kropp! :-)
Då spelar vikten faktiskt ingen som helst roll!!

Jag hoppas på att kunna få ett nytt träningsschema framöver men vi får se..

Nu ska jag upp å käka frukost. sen jobba. Kaminen är redan igång å Tiffy är rastad :-)







*
*
*







*
*
*







*
*
*






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0