Det går bra nu!

Nu är det helg, vilket för många betyder LEDIGT! Dock aldrig för mig.. Här betyder det jobb, gym, jobb, gym å lite koz med mina vänner!
Det är verkligen inte kul att vara själv om att träna, samtidigt så är det skönt att kunna köra sitt eget race utan att behöva tänka på något annat.. men det hade suttit fint med en gymkompis!!

Jag vet att jag tjatar mycket om det men så mycket roligare att pusha, hjälpa å peppa varandra :-D ser ju hur kul alla gigantiska bodybuilders har tillsammans här på gymmet.. då känner man sig något vilse å klen bredvid dem :-P hehe

IKväll har jag fått duscha hos min vän då jag ju hade rivit ut min förra veckan.. och så blev jag bjuden på middag <3

Hemma igen så axlade jag den där resårbotten som jag köpte igår, men låg kvar på kärran, å kastade upp den lite snabbt så nu har jag en stor å fin säng :-D jag har blivit så stark så det är ju helt fantastiskt kul :-P

Nu ska jag sova Puss <3


*
*
*






*
*
*








*
*
*







*
*
*






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0