Dagen igår..

Igår har varit en fantastisk fin å varm sensommardag!! Helt otroligt. Vi satt ute å åt frukost och solen stekte redan kl 9.00 B-)

Sedan grejade vi hela dagen och lekte med kameran, gjorde olika övningar å hade skoj!!
Härligt att äntligen kunna göra gemensamma saker med mina små syskon!! Jag önskar jag hade förmågan att göra dom lika nyfikna å intresserade av träning som jag är för det behövs!! Om inte annat så har dessa tre en jävla potential till att bli riktigt bra!!
Marit är en löpare / gymnast, liten å smidig.. medan Eric å Ronja borde kunna göra sig bra på gymmet. Ronja mer än brorsan faktiskt. Jag känner mig otrolig smal å tunn bredvid henne :-P
trots att jag har 3,5kilo mer på vågen å fött två barn :-)
Men vikten är verkligen relativ har jag märkt..

Jaja, vi käkade sedan kvällsmat ute på stan, såklart på en uteservering då det, även vid 18.30, förfarande var riktigt varmt!

Kvällen avslutades på bästa sätt, med kaffe å tjöt hemma hos min fantastiska vän <3

*




*




*




*




*




*





*


*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0