CHOICES

Jag läste någonting väldigt intressant på nätet nu imorse vilket handlade om att livet var full av just VAL!

Allr som händer i ens liv har man på sätt och vis valt själv i och med just dom valen man gjort tidigare i livet.

Och det är ju så sant!!

Jag har ALLTID ett val och det är, i slutändan, ALLTID JAG som väljer att göra/ inte göra.
Jag väljer utifrån omgivningen, hur jag påverkas, hur långt jag orkar tänka vidare om hur just det här valet förändrar/ bibehåller situationen osv osv... så man borde aldrig någonsin kunna skylla på någon annan, än just sig själv.

Nu pratar jag om en vuxen person som är frisk i huvudet för övrigt ;-)

Mina val i livet har gjort mig till den jag är idag, mina val har fört mig hit, där jag är just idag. På grund av mina val, mår jag son jag mår, just idag:

My life is just perfect!!

Såklart finns det en del saker som småskarvar i skon, men dessa kan man så småningom också VÄLJA BORT!! Nämligen genom att sänka kraven ;-)

Jag är så glad inombords, och det är mitt eget val :-)

YOU ALWAYS HAVE A CHOICE! CHOOSE TO BE HAPPY AND HEALTHY <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0