Vilodag..!?

GOD MORGON PÅ ER!! <3

Frukost i sängen hade inte varit fel nu!! Men när jag ändå går ner för att fixa den kan jag ju lika gärna sätta mig vid bordet istället för att gå upp å lägga mig igen, eller? ;-)

*

Öm så öm i heela mej så det känns att man lever ;-) känner mig lika mosig som jag ser ut!!

*





*

Jag vaknade och hade lite ångest över om jag borde ta en vilodag idag.. ?!

Kör ju ganska lätt träning under veckodagarna eftersom jag alltid har barnen då, så torsdag kväll till söndag förmiddag är mina dagar jag kan vara på gymmet helt ostört, då behöver jag inte hålla koll på bebis i lekrummet.

Men nu körde jag såpass hårt torsdag kväll å igår eftermiddag å kväll så jag undrar om jag blir helt utslagen på söndag eller om jag faktiskt orkar... är det ursäkter jag letar för att slippa eller talar min kropp vila??

#Aldrigvila pffffs

JagÄR fruktansvärt öm i nästintill varendaste muskel!! Får suga lite på den.. får känna av formen efter jobbet helt enkelt ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0