Nästintill perfekt!

Ikväll var det då dags för ett hårt pass på gymmet igen - men jag körde Bodypump å Cross fit istället. Har fastnat för det, tycker det är grymt kul med mycket bra musik som jag verkligen går igång på både fysisk å psykisk!! Och jag fick en del beröm idag vilket är helt fantastiskt å peppande!!

*

" Man ser verkligen hur du kämpar å tar i men du är alltid lika glad ändå, å då gör du mig också glad. Det är riktigt kul å ha dig på passen!"

*

Fick även beröm för tekniken å kroppshållningen å det är (för mig som är helt självlärd!!) den största komplimangen jag kan få :-)


*




*





*
Jag är faktiskt såpass lat nu att jag inte orkade göra iordning de sista två bilderna utan de fick bli simpla screenshots ;-)

*







*



*
Thor blir nu 18 månader om 2 veckor och jag är fortfarandeinte som jag vill i kroppen men det är ändå heeeelt ofattbart vad jag har åstadkommit sedan jag slutat amma helt, på de här 9 månaderna sen jag började träna..
Det är sjukt!!
Jag har tränat lika länge som en hel graviditet varar, Jag började precis när min bästa vän blev gravid å nu ska hon snart föda.

För er som inte fått barn är det säkert rena tråktexten men ni som har varit gravida OCH tränar, förstår vad jag menar.

Nu får jag nog blunda några timmar, natti <3

*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0