Helgen!

Såklart tiger jag en vilodag i lördags och den var välbehövlig! Fick dessutom besök så det gjorde verkligen ingenting :-)

Desto bättre gick det på gymmet i söndags innan jobbet såklart och jag är nöjd.

*
*
*





*
*
*


Igår hoppade jag över min måndagsträning, Bodypumpen. Gjorde oss istället en fin eftermiddag ute på grannens 'gräsmatta'


*
*
*






*
*
*



Men fick till barnvakt till Thor i förmiddags så idag hade jag med William för första gången och det gick JÄMT GÖÖÖRBRA! ;-)

*
*
*







*
*
*

Mycket nöjd! Körde armar, axlar å mage, men känner att jag kan lasta på med lite vikter nästa gång då jag inte la vikten på tyngden.. haha knepigt ;-)

Men meningen idag var först och främst att känna på de nya övningarna och få rätt muskelkontakt vilket jag tyckte var lite svart med "Ostbågen" men de andra gick bra, lite att öva på ;-)

*
*
*


Fin kväll hemma!





nu blir det sänga!!
Puss å gull <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0