Babyshower & PT

Imorse var det då äntligen dags för Kims Babyshower som jag så länge planerat!! Å den blev så lyckad, hon blev så glad så jag kunde inte vara nöjdare :-)

Underbara vänner förtjänar underbara dagar <3

Därefter var det dags för mitt allra första PT-pass å det ångrar jag inte en sekund!! Har i 8 månader kört själv på gymmet med ett träningsschema som jag fått av en vän som inte bor i närheten så jag yrade mest runt å försökte hitta vägen själv. Såklart lyckades jag ju men jag behöver förändring för att inte stirra mig blind på det jag gör. ibland blir det bara för enformigt så då känns det härligt med idéer å motivation utifrån!! :-D

Också en anledning till varför jag har börjat med Bodypump, Core och Easy Line.. även Cross Fit har jag provat och jag tänker kombinera gym å gruppträning i fortsättningen, åtminstone tills jag tröttar ;-)

Idag blev det iaf 2 härliga timmar på gymmet å därefter några välgörande omgångar i bastun ;-)


*
If you still look cute at the end of your workout you didn't train hard enough!!

*





*
Kroppen är fantastisk!!

*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0