Två sorters Proteinkakor

Det lovade receptet!
Jag skrev aldrig upp måtten så de är på ett ungefär :-)

1,5 - 2dl Kokosmjöl
2-3msk kokosfett
1,5 skopa proteinpulver (valfri smak) jag använde cappucino, som vanligt :-)
1äggvita (borde tagit 2tror jag..)
en skvätt kaffe efter behag.


Känn dig fram i degens konsistens. enklast att blanda med näven tyckte jag :-)

How To Do:
BLANDA!

Rullade 7 bollar å plattade till dom

sedan blande jag i 1 näve havregryn i resten av smeten.

160grader 5-6minuter

Det blir två olika sorters kakor som båda är lika goda enligt mig eftersom jag älskar både kaffe och kokos :-)

De med havre påminner om muslibars å de andra om mördegskakor. gillade dom bäst när de hade kallnat.

Har inte i något sött eftersom proteinpulvret redan är sött å kokosmjölet också är lite sött men prova dig fram. Tycker dom hade perfekt sötma iaf :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0