Torsdagsmys

All alone!
Barnen är hos far sin å jag sitter hemma, helt själv en torsdag kväll och ser på tv med kaffeköppen å en questbar i högsta hugg när jag vanligtvis brukar svettas på gymmet vid denhär tiden!! Uh det kryper i kroppen av abstinens B-)

Förra veckan vid denhär tiden stressade jag iväg till en fantastisk mysmiddag, fyllde 25 å hade haft en förövrigt fantastiskt bra födelsedag med en fantastisk present från pappa å en grym omgång på gymmet!! :-D





*
*
*








*
*
*






Idag däremot är det mycket lugnare och jag får försöka passera väggen istället för att gå in i den så - lugn å ro!!




*
*
*







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0