Those Legs!





*


*


*


Jag brukar inte fota mig inne på gymmet men idag kändes som en befrielse!!
Körde fullkomligt slut på mina ben i denhär lilla Smith saken! 45kg, 10 set å ett x. antal reps. Jag var som manisk å mullrade på tills jag ville spy!!!

*

Idag kom mycket över mig! Saker jag grubblat över en tid, frågor som snurrat runt i huvudet på mig, ja precis allt som påverkar mig, barnen å vår framtid. Jag måste säga att jag verkligen vill spy galla över att inte ha någon fast punkt i mitt liv!! vet att det är jag själv som måste vara en men jag behöver också en!

Jag har varit stark länge, jag undrar när jag inte orkar stå längre, behöver luta och ta igen mig.. Vem skall jag gå till..

Det gör gott att skriva av sig, åtminstone en stund. Tills man insett att man, återigen, har blottat sitt hjärta för hela världen, alla tar del men ingen finns där. .

Nåväl - ikväll körde jag då hårdare än någonsin som ni förstått- BEN!!
Det är till fördel att vara upprörd å full av känslor när man vill träna!! ;-)

Jag undrar så vad som gömmer sig under min späckiga yta!! Några muskler borde det ha ploppat upp därunder tycker jag.. WHO knows..

*

*

*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0