Nov. 22, 2013

Det är då väldigt svårt att alltid komma på en rubrik till alla inlägg tycker jag så slippar den just idag :-)

Axelpasset var inte helt å skogen då träningsvärken talar för sig ;-) Härligt!!

Igår var en hemsk kväll. Efter jag lämnade barnen bröt jag ihop totalt!! Det blir svårare å svårare att lämna dom tycker jag, saknaden är STOOOR!!
Det blir då tyst och kallt här hemma utan dem <3

Gymmade ändå och det blev ett ben & mag pass.. inte det bästa men effektivt ändå eftersom jag ju kom mig iväg och det är väl huvudsaken. tog ut mig till sist på crosstrainern, som vanligt.

*

*




*

*




*

*





Kvällsmat bestod av Ädelostgratinerad Kycklingfilé med Brysselkål :-)

*

*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0