Nattinlägg..

Somnade med pojkarna förut när jag la dom och ligger nu pigg som en lärka och skrollar mig till sömns på Insta :-P

Idag har varit en konstig dag må jag säga.. känner mig inte riktigt hemma i min kropp just nu, inte heller riktigt här hemma heller för den delen..

Har inte tränat sedan i torsdags och det känns verkligen bittert i kropp å själ!! men på fredag måste jag åka till gymmet å bara få känna lukten av vikterna!!!!

Sen har der ju regnat in här i måndags å tisdags när det har varit sånt busväder så just nu känner hag väl bara för att flytta in till stan å bli en lägenhetsmänniska utan "husfixbekymmer" !!

Det är verkligeninte det roligaste att vara ensamstående mami i sånthär kaos. plånbokenär smal å plötsligt står man där, helt ensam å övergiven - som vanligt när man behöver hjälp!!
Då blir man glad när man får helt oväntat hjälp från ett helt oväntat håll. Dock gör inte det plånboken större..

Att få boende i denna kommun är ju omöjligt om man inte är norsk å skiter pengar men jag hoppas någonstans att ändå kunna få flytta till något bättre snart om min magkänsla inte vänder, för den har jag lärt mig att jag måste lyssna på bättre!! :-)

Jaja nog med gnäll!

Lunchen och mellanmålet idag blev en och en halv proteinbar då vi var på diverse läkarbesök å jag MÅSTE skärpa mig med denna maten nu alltså när jag inte tränar.. Riktigt jobbigt att inte kunna äta alltså :-P

middag däremot blev KÖTTFÄRSGRATÄNG med broccoli, tomat, Philadelphia, oregano, salt & peppar å gratängost uppe på! (ja utan lök tyvärr...) himmelskt gott!!!

Williamfis åt väl inget som vanligt, men Thor vräkte i sig lika mycket som sin mor ;-)




Å inatt har dom vapenvil dessa små gryn, fantastiskt att dom kommer överens iaf på nätterna ;-)
Såklart delar vi säng allihop eftersom det bara är 16 grader i stugan, längtar inte alls till vintern längre :-/





Gonatt på Er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0