I obviously did something right!

Jag har underbar träningsvärk över hela överdelen av ryggen idag. Och det vill betyda att jag gjort någonting rätt :-)
Körde en del nya övningar idag som min fina PT visade mig i slutet på oktober å jag tror bannemej att jag kom ihåg allt!!
Dock kunde jag inte köra hela ryggen eftersom Thor inte orkade leka själv så länge i lekrummet utan blev fruktansvärt ledsen när jag hade kommit lite längre än halvvägs..

Så då fick vi avsluta och uppsöka duschen :-)
Men jag blir ändå imponerad varje gång eftersom har förstår vitsen med lekrummet mer och mer.

Det är inte mycket till familjegym trots att det påstås vara ett, men attityden å utbudet är inte den jag förväntar mig som mamma..

Jag undrar verkligen varför det inte finns barnpassning på något utav alla 3 gym i denna staden.. inte heller finns det i grannkommunen - men i Halden har dom det iofs..

Det är ju lite tråkigt för mig som är mammaledig, ensamstående å inte har familj i närheten som regelbundet vill ställa upp som barnvakt.
Vi gör helt enkelt det bästa av situationen ;-)


Nåja- mat jag åt igår efter gymmet var kycklingfilé, ris, champinjoner å broccoli :-D
Till middag blev det Korvstroganoff med ris - en hitt även hos bArnen :-D


*


*


*






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0