Hva sker??

Kan ni tro, det här har varit veckans FÖRSTA riktiga pass på gymmet!!!

Inte likt mig!! men så har det varit. Och även om jag inte gillar tanken är jag nog tvungen att lägga om träningen för att jag ska kunna få bättre resultat. Mer om just det kommer senare när jag vet hur jag skall lägga upp det :-)


Laddade med kaffe, gröt + 1msk nutella & 1msk jordnötssmör inför gymmet, ca 1h innan
träning muuums
*

*





*

*
ikväll blev det alltså Rygg å Biceps. gick någorlunda bra, tappar tyvärr ofta fokus då tankarna snurrar kring boende, jobb å barnen lite för intensivt just nu så blev inte riktigt nöjd med utförandet av övningarna, vet att JAG KAN så mycket bättre,men i det stora hela helt ok :-)

*

*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0