Haters

Anonyma kommentarer, dömande blickar, hatord - You Name It!!

"Varför ska du vara så himla duktig jämt?!"

"Det enda du gör är att skryta om hur mycket bättre du vill vara än alla andra"

"Ska du banta ihjäl dig?"

"Du är fruktansvärt ytlig å ful dessutom"

"Utseendefixerad är du - det är ditt problem"

Ja, det är ett axplock utav sånt jag får stå ut med..
Hittills har dey inte rört mig i ryggen att folk är avundsjuka, bittra å hatiska. Men nu börjar bägaren rinna över Tycker jag!

Gillar du inte det jag skriver eller bilderna jag lägger ut på bloggen, på Facebook eller Instagram så snälla, sluta läsa min blogg, sluta följ mig på Instagram å ta bort mig från Facebook!!
Det är ingen som tvingar dig att hålla koll på mitt liv å min, enligt mig, fantastiska livsstil. Och stör det dig eller får dig att må dåligt - så låt bli!





Jag undrar varför man inte skall få vara stolt över var man har åstadkommit?
Varför ska jag inte få peppa å inspirera andra kvinnor å mammor så som jag själv har blivit inspirerad?





"Dina bilder skriker kom å ta mig bakifrån"

Ja, för er som har missat det så är jag som jag är, gör oftast en narr utav duckface-tjejerna som kommer sminkade å piffade till gymmet, cyklar 5 minuter med mobilen i handen, lyfter lite skräp i 3 minuter å sedan tar kort i spegeln å postar det med texten " Just finished my workout"





Sorry men det har liksom blivit en given tradition att ta sådana egna kort å jag skrattar lika mycket åt mig varje gång!
Det ligger helt enkelt en hel del ironi i det å "vi" som tränar ihop förstår det interna skämtet!
Inget jag kräver att någon annan skall förstå.
Men är man "offentlig" så är jag medveten om att jag måste ta kritik, dock får det vara nog någon gång!

Jag kan inte komma ihåg art jag är elak mot någon u mina inlägg så varför vara elak mot mig??




Och bara för att så ska jag stolt visa er hur långt man kommer med lite svett, tårar å jävlaanama när det gäller kost å gym!!
Jag är stolt över min kropp, den har gjort två friska barn och genomgått en del operationer de senaste 5 åren!!



Jag vill - Jag KAN!!





Jag är stark!!
Det är du också!!





Kommentarer
malin

Hej sanja! Bry dig asbsolut inte i deras kommentarer!! Jag får själv höra en j*vla massa elaka kommentarer och en massa annat och vet vad ont det gör ♥

2013-11-04 @ 20:33:21
Mia

Men Gud! Skriver folk sånna hemskheter?!!:O
Fy så otrevligt!!! :(
Naturligtvis ska du skriva o lägga upp vilka bilder Du vill, Din blogg!!

Och som jag sagt många gånger, jag önskar jag hade din vilja o motivation!:)

Pussar ❤️

2013-11-06 @ 18:30:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0