Halvvägs till drömkroppen





*




*




*






Här ser ni hur det har gått för mig. Jag är ungefär halvvägs nu in i mitt 'nya' mål.
Nådde ju mitt första mål i September å då satte hag upp ett nytt mål, dock vet jag inte om det nya målet skall offentliggöras eller om det får förbli min lilla dröm istället ;-)

*Första två bilderna till vänster är tagna i Januari i Thailand, då jag bestämde mig för att slå in på en helt ny bana!
Det är ca 8månader efter Thors förlossning så egentligen en ganska normal kroppsform för en 2barns mamma vill jag påstå. Dessutom full i eksem också.

*Andra två bilderna i mitten är tagna i September då jag hade uppnått mitt första delmål. Huden mår också mycket mycket bättre eftersom jag mår bättre psykisk och har fått ordning på maten jag stoppar i mig!

*De sista två är tagna för skojs skull för att visa er vart man kommer när man fortsätter efter att man uppnått sitt första mål. Allt går med lite träning å rätt mat :-D


Den sista bilden här längst ner? Jo, även det är min kropp, den som jag sliter så hårt för och med, den som jag har skapat helt själv!!







www.wilsen.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0