Axlar

...

Har inget gott att säga om kvällens pass!
Skulle satsa lite mer på axlar å övre delen av ryggen tyckte min PT så jag körde helt enkelt ett 'känna på' axelpass och jag fick verkligen ingen muskelkontakt över huvudtaget vill jag påstå. men det märks ju imorgon om jag känner av någon träningsvärk ;-)

Hade med både Thor och William inne i lekrummet. det går såååå mycket bättre när båda är med eftersom Thor har sin storebror som så ömt tar han om sin lillebror när han blir ledsen!! :-D

jag blir så himla glad å varm i hjärtat när jag ser vilka fina barn jag har uppfostrat <3





*

*

*

Kvällsmaten: Falukorv, ett ägg, broccoli å vitlöks creme fraiche. hade Ingen större lust å laga någon mat så det fick bli rester ;-)

*

*

*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0