You can see the difference

Det skiljer exakt 1 vecka emellan korten. Det händer mycket på 7 dagar om man bara sköter kosten och tränar lite. Det enda jag gör är att motionera långa sträckor (med vikter i form av William i vagnen och Thor i ryggsäcken!) och springa samma sträcka, ca 7-10km varje till varannan dag. Springrundan tar jag ju alltid torsdag - söndag då John är hemma. Fredagar går jag på ett Core-pass och dom fredagar det inte är något pass försöker jag hitta på egna Styrke pass hemma. Det finns 1000-tals appar som hjälper en med olika övningar.

Det börjar i huvudet

Min resa började i Januari iår och jag kommer så småningom lägga ut riktiga Före-Efter bilder :-)






Kommentarer
elin

Du är så duktig vännen! Men jag hoppas inte du tränar för att bli smalare? För det tycker jag verkligen inte behövs! Utan jag hoppas du har något annat "mål" med din träning :)

2013-05-23 @ 08:14:58
URL: http://livetpalundstorpet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0