Started with no motivation at all..

och slutade upp med ca 7km på 54 minuter, rätt nöjd om jag får säga det själv :-)







Har aldrig förr sprungit så långt i ett stycke då jag fortfarande kämpar med svaga knipmuskler sedan Thors förlossning.

Men idag hade jag i en lite tjockare binda så jag kunde koncentrera mig mer på springandet. Och jag tog mig en hel kilometer längre idag än i söndags så det går åt rätt håll ivartfall :-)

Rätt trist att detta är ett sådant tabu-tema att prata om då det ändå är rätt naturligt och ganska så vanligt. .

Jag är väl den enda som delar med sig av kissinfo haha ;-)



hur som, härligt slut på en inomhus dag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0