Sommarklänningen

Grävde fram min minsta sommarklänning och den satt ju (tråkigt nog) som ett smäck!! ;-)








Tråkigt? ???
Jo, nu har jag ingen motivationskänsla :-P
Inget "komma-i-plagg" att jobba för
(trodde jag...)

Meeen sen hittade jag ett par rosa jeans....
Det visade sig att jag nog trots allt slit borde spara ihop till ett litett skin-stretch-ingrepp!!!
Det är inte bara bara och det sätter sina spår att baka 2 små människor i kroppen ;-)

Usch..
Höger bilden är normal
på Vänster bilden har jag "stoppat in" skinnet.. hahahaha

















Kommentarer
Maria B - Mamma till Molly & Melker

Du är såå fin sanja! :)

jag har stora problem när det gäller magen o byxor!
magen är extrem hängig ,och att köpa vanliga snygga byxor är inte ett alternativ längre.

blir nog till att lägga sig under kniven när en är färdig med "avladet" ;)


2013-05-13 @ 13:29:34
URL: http://miatobbe.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0