Prestation

Jag har nu många gånger hört hur duktig jag är, tränar och springer..
Jag uppskattar att höra och läsa det Inte skryter jag om det heller, om det uppfattas som det ber jag om ursäkt!!

Jag vill helt enkelt dela med mig av vad jag gör, hur och när och hur det går för mig.. jag kan ingenting om kost eller träning på ett professionellt sätt utan testar mig helt enkelt fram och använder mitt sunda förnuft :-)

Men det triggar mig att fortsätta, att dela med mig av ännu en workout, it keeps me going! ;-)

Jag mår så fantastiskt bra av att springa så det är helt gudomligt :-D

Och vad jag vill säga är att DET FINNS INGA URSÄKTER ATT INTE RÖRA PÅ SIG!!
In med ongarna i vagnen och marschera!!! Det är det enda som behövs för att komma igång (och bra skor!!)

Puss :-*


Kommentarer
elin

Hoppas inte de va min kommentar du syftade på, för de va verkligen inte så jag menade! :)

2013-05-19 @ 14:58:09
URL: http://livetpalundstorpet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0