Morgonkaffe






Är det något som J har lärt mig under de 4 åren vi har varit tillsammans så har det varit att brygga och dricka kaffe vilket jag nu har gjort själv i ca 8 veckor. Och kaffet dricks såklart ur min favoritmugg (bidrar inte alls att hemlängtan är som störst på mornarna.. ;-))

Saknar visserligen mina tekoppar med härligt rykande te, men dom kan jag spara till speciella mysdagar då ;-)














Den här morgonen har jag fått besök av sotaren minnsan :-)

Själv hoppar jag fortfarande runt i mina morgonmyskläder, eller som William säger "Jajjas" (pyjamas)




Men snart får vi komma oss iväg å shoppa lite. Hoppas på att kunna få snosa på pojkarnas nya lilla kusin Gustav också om dom får komma hem idag <3

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0