Maria Åkerberg

Igår köpte jag då en ny fuktkräm till min hopplös torra och eksemiga hy i ansiktet och på halsen.







Jag får skylla mig själv då jag verkar vara allergisk mot något jag äter, alltså inga kontakteksem som jag har på händerna.
Det är något jag använder när jag bakar (och sedan äter då klart) som jag reagerar på. Jag har sett ett mönster.
Vi tror att der är choklad eller kakao men det hade underlättat att göra ett ordentligt test på sjukhuset så man får det på papper och slipper experimentera hemma i all enkelhet :-)

William tyckte synd om mig imorse och pysslade om mina eksem, gav mig min salva och strök lätt över eksemen med sin lilla hand. Otroligt, han är ju bara 2,5 år. Men han jag ju sett mig slita med dessa eksem från första början. Älskade unge <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0