Klapp på axeln

Jag är rätt stolt och mycket nöjd över att jag jobbar så hårt!! Och det ger ju även resultat utåt och det behöver ju inte döljas :-)

Nu har jag inte tränat något idag och jag kan inte skylla på annat än att jag är i en fruktansvärd "latmask-fas" !!

Har precis haft min röda vecka och den brukar vara värre än att föda om jag skall vara ärlig!! Krampar och knip i magen, diarré i flera dagar och otrolig uppblåst. (jag saknar att vara gravid haha)
Men nu sen jag har börjat träna ordentligt så har jag faktiskt sluppit besvären och jag har verkligen knappt tänkt på att jag haft mens :-)

Alltså ett till plus att fortsätta träna ;-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0